Inspiration

 
Hela familjen sover förutom jag så jag passar på att söka runt på lite olika inredningssidor. Nu är vi i fullt sjå med att måla om killarnas rum som tidigare varit rosa med stora fjärilar, ett dröm rum för många tjejer. Jag vill ha fina hissgardiner för att inte stänga ute för mycket ljus men vi har så breda fönster att ingen passar så jag funderar på att göra egna. Kruxet är att jag inte hittat något fint tyg som gör dom lite grabbigare...Tyget måste vara 150cm. Tips?

Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma

ikea kanske har något snyggt kanske blå vit randigt skulle va tufft där inne. vilka andra tyger o färger skall de ha?
kram mamma

2012-08-19 @ 17:08:13

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0