Det är svårt att inte bli peppad!

 
 
På lite drygt två år har jag åstakommit den här förvandligen med träning och lite annat tänkt ang kosten men jag har ätit pizza och godis så det har inte varit någon bantning. Jag ser och förstår att något verkligen skillnaden när jag tittar på gamla bilder, inte för det är många då jag gömt mig bakom kameran men några finns det.
 
 

Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma

Ja vi har sett förvandlingen och tycker du är otrolig som orkar.
Du ser jättefräsch ut
kram mamma

2012-11-09 @ 17:41:41
Postat av: mamma

Vi ringer sen och grattar Theo på namnsdagen hans
kram mamma

2012-11-09 @ 17:43:23
Postat av: Felicia Margineanu

Hej Sandra! tack för ditt meddelande.. jag svarade på din fråga angående skor, du kan också läsa ett tidigare inlägg om att välja rätt skor här

http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=52702&beid=2232709

2012-11-09 @ 23:23:58
URL: http://www.fitnesskampen.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0