Fix i trädgården

 
 
Efter lunchen vart jag så rastlös så jag starta en film till Alexander och jag klädde på mig för en stund ute i trädgården. Jag ställde ner allt som ska vara i källarn under vinter, krattade hela baksidan och gisses vad löv. 5 packade skottkärror fick jag ihop. Efter en stund kom Alexander ut och ville hjälpa mig för han ville inte vara inne själv så han tog en låda och så gjorde vi det till en tävling istället. Jag fyllde skottkärran och han fyllde lådan och sprang iväg till slänten med. Då vart vi klara på nolltid. Ska bli kul och se om jag har träningsvärk i armarna imorgon för satan vad det tar, jag känner mig helt mör. 
 
 

Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma

Men oj vilken VACKER DOTTER vi har hur har vi lyckats åstakomma något sånt??
kram mamma och säkert pappa på ett hörn

2012-11-02 @ 13:39:02
URL: http://thibia.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0