Vi saknar våra T´n

 
Jag och Alexander låg i stora sängen innan han somnade, helt plötsligt säger han
-Gud vad jag saknar pappa och Theo, det är så tomt utan dom. Jag saknar dom också, saknade dom så fort dom körde ut på grusvägen. Men dagarna går fort så snart är familjen samlad igen.
 
Kärlek
 
 

Här kan du lämna en kommentar
Postat av: Jenny

Tack fina du. Du är för go.
Men kan inte påstå att någon gjort mig illa men vissa människor tänker inte innan dom talar. Ingen nyhet kanske dock biter det inte på mig längre. Ibland är det bara en sån befrielse att skriva av sig :)

Puss

2012-11-02 @ 02:07:33
URL: http://tidernaforandrasochvimeddom.blogg.se
Postat av: mamma

Vihar också undrat vad som händer om vi bara tar en av killarna?
Äh, det blir nog A skulle jag tro inte vill vi lämna honom och bara åka till vagnen med Theo. Det går ju inte på något sätt.
Skulle tro att vi får höra hela helgen " jag vill leka med Theo, mormor"
Kram mamma

2012-11-02 @ 13:37:14
URL: http://thibia.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0