Blåslagen

Idag när jag skulle köra killarna till dagis så gick vi ut som vanligt och när jag hade ett steg kvar på trappen så halkade jag och slog i bakhuvudet och vänsterarmen. Armen svullnade upp så jag fick ta bort klocka och förlovningsringen, gjorde så ont att jag höll på svimma. Vet inte om det var från slaget mot huvudet eller armen men läskigt var det. Åkte med killarna tilll dagis sen åkte jag hem en sväng och tog det lugnt en stund innan jag satte mig i bilen och körde in mot södertälje. Nu har det gått ett antal timmar men gör fortfarande skit ont, armen är svullen men jag kan använda handen utan problem. Blåslagen och öm (blev ingen simning för mig). Härlig start på veckan!

Här kan du lämna en kommentar

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0