Fan vad ont det gör!

Det gör jätte ont i armen och jag funderar starkt på om det kan ha blivit en spricka. Jag klarade av att jobba för då behövde jag inte använda vänsterhanden (självklart skadar man den man skriver med) då jag mest använder datamusen när jag gör pass / id-kort men när jag skulle köra bilen hem efter kvällspasset så kunde jag inte ens hålla i ratten.. Så där fick jag verkligen se om jag är en skicklig förare, växla och ratta med en hand i stan men jag klarade mig hem. När jag slappnade av och skulle natta Theo för Timpo åkte på träning så började det göra jäkligt ont igen..
 
Nu myser jag i soffan med Alexander som har hög feber, jippie. Vi som aldrig brukar vara sjuka eller liknande och nu är det något varje dag känns det som..! Hoppas det vänder tillbaka snart.

Kanske skulle åka och kolla armen imorgon?

Här kan du lämna en kommentar

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0