På jobbet

Jag har inte glömt bort er utan tiden har bara inte funnits. Som rubriken lyder så sitter jag på jobbet. Jag kämpar på och gör så gott jag kan och jag tycker det känns bättre men ibland blir det jobbigt. Igår började vi prata lite om killarnas födelsedagar och temat blev snabbt spindelmannen. Det blir sammanslaget kalas iår igen eftersom dom har samma kompisar och bara fyller år med 11 dagar mellan så nu ska vi bara bestämma ett bra datum. Sötisen Alexander sa bestämt att om inte vi köper presenter till honom så behöver vi inte fira honom alls. Vart får dom allt ifrån? Klart han ska få massa presenter! Nä nu är rasten strax slut så jag avslutar här.

 


Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma och pappa

ps, ta en helg när vi är hemma eller vadå det är ju nära mellan Nyköping och Vagnhärad kom jag på
kram

2012-09-27 @ 12:24:11
URL: http://thibia.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0