Sjukstugan fortsätter..

Jag och Alexander har feber, snorar och nyser medan Theo har sin onda hand, men ändå kan jag inte släppa alla "måsten" man har på helgerna. Jag tog mig tid att vila när killarna vilade vilket inte är ofta för då försöker jag passa på med allt som jag gärna inte vill ha hjälp med från deras sida. Vi har varit ute en liten sväng i solen när jag proppa bilen full med saker som ska till tippen annars har vi plockat och fixat nere i källaren, tvättat, byggt med tågbanan, sjungit barnsånger, läst saga och nu har jag precis plockat undan middagen. Nästa anhalt blir i duschen för sen blir det kvällsmys i soffan med chips och dip som vi glömde bort igår. När barnen lagt sig ska jag leta inspo till våran väldigt smala och långa hall..


Här kan du lämna en kommentar

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0