Spricka vid armbågen

 
Det var tur jag ringde sjukvårdsupplysningen idag för jag blev genast skickad till akuten. 5 timmar senare fick jag lämna sjukhuset med mitella och strikta regler om att ta det lugnt med armen två veckor. Jag har en liten liten spricka intill armbågen och man vill ju inte att den blir större så det är lika bra att lyssna på läkaren. Hon frågade om jag ville sjukskrivas (pga mina arbetskläder) men jag känner att jag kan hitta uppgifter som jag klarar av.
 
 

Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma

Men åh, stackars dig vad ont det skall göra
tur att du kan gå och jobba iallafall
kram mamma o pappa

2012-09-25 @ 18:07:10
URL: http://thibia.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0