Klippte av mig håret idag

 

Det var tänkt att jag skulle spara ut mitt hår men idag gav jag upp. Det hade blivit så slitet eftersom jag lever med håret i toffs den här årstiden för mitt hår blir knasigt. Min frisör fick ta bort allt torrt och slitet så det rök ca 10-15cm men vi valde att behålla min bob. Hon fixa och trixa i över en timme, lite väl kort blev det framtill men jag har mig själv att skylla. Och som mitt ogräs till hår växer så tar det någon månad så är det i "rätt" längd vilekt gör att jag överlever. Bjuder på en osminkadlikblek bild för jag tvättade nyss av mig ansiktet.


Här kan du lämna en kommentar
Postat av: mamma

Välkommen till det nyklippta gänget
Jag
Jesper
Pappa
Sebastian är alla nyklippta
ps. vad snyggt
kram

2013-01-18 @ 13:35:35
Postat av: mamma

Hur gick det med A klippte han sig i veckan?
Eller svek modet igen
kram mamma

2013-01-18 @ 13:36:25

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0